Forum / Sport / Den stora fotbollstråden
Sida: 1 2 3 4 Sista »
29 November, 2013 #1
Rodah
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: Skater_Rob

pm
Blev en hel del inlägg i dom förra fotbollstrådarna, inte alltid lika enade. Men jag tycker vi försöker hålla en vänskaplig stämning i den här tråden, även om det antagligen inte kommer vara det lättaste.

29 November, 2013
Senast uppdaterad 29 November, 2013.
Exarz
Medlem

PSN: Exarz

pm
Vilket lag tror ni vinner Champions League denna säsong?
29 November, 2013 #3
Rodah
Medlem

pm

Skulle ändå säga Bayern i år igen, och bli först med att ta 2 raka. Ser inte vilka som skulle kunna stoppa dom.
29 November, 2013 #4
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
Hur känns det att Sverige inte är med i VM då?
30 November, 2013 #5
Erikjunior
Medlem

PSN: Ekmek9

pm
Kan bli väldigt mycket tyskt både våren och sommaren 2014. Har en känsla att Bayern tar CL och Tyskland vinner VM. Trist.

Hoppas på England nu när Sverige är ute ur leken. Dock så lär dem fjanta till det som i 2010.
30 November, 2013 #6
Exoil
Medlem

Varningar: 1
PSN: Exoil
Klan: [DiPS]

pm
Bayern,Barca eller Real tar hem CL.

Skönt att slippa se kvällsblaskorna skriva spaltmeter om Zverige, vi får trösta oss med det!
30 November, 2013 #7
Samuel
Skribent

pm

Skönt att slippa se kvällsblaskorna skriva spaltmeter om Zverige, vi får trösta oss med det!
Det skulle vara intressant å se hur det skulle gå för Sverige utan Zlatan. Om Zlatan har en dålig dag så tror jag hela laget blir dåligt, så det kanske vore bättre å inte ha med honom. Men om han har en bra dag så är han ovärdelig i det svenska landslaget, utan tvekan den bästa.
30 November, 2013 #8
Rodah
Medlem

pm

Sverige är Zlatan. Inget att klaga om.
30 November, 2013 #9
Exoil
Medlem

Varningar: 1
PSN: Exoil
Klan: [DiPS]

pm
Sverige är Zlatan. Inget att klaga om.

När Zlatan är bra är han oumbärlig.
Så jämn som han varit i kvalet har han aldrig varit tidigare.
30 November, 2013 #10
Samuel
Skribent

pm
När Zlatan är bra är han oumbärlig.
Så jämn som han varit i kvalet har han aldrig varit tidigare.

Han gav ju hopp till Sverige när han slog in 2-1 mot Portugal. Han var nog het då, tänk om Portugal inte skulle lyckats få in 2-2 målet. Då skulle nog ett mirakel till 3-1 (och därmed VM) kunna hänt!
30 November, 2013 #11
coccis
Medlem

PSN: coccinero

pm
Hur känns det att Sverige inte är med i VM då?
Det känns surt, även om det inte går att klaga på vare sig insatsen i kvalet eller mot Portugal.
Men visst hade vi chansen mot Portugal, tycker vi kastade bort matchen efter 2-1 på Friends. Det hade krävts lite smartare beslut och att sikta på 3-1 under de 15-20 minuterna som fanns kvar. Istället chansade vi huvudlöst och lät Ronaldo löpa sig fri mot Antonsson flera gånger.
Jag efterlyser lite smartare försvarsspel. Och jag tycker att Hamren inte lyckats med någonting under hans tid som förbundskapten. Hamren kom in och snackade vitt och brett om sitt 4-2-3-1 där Zlatan skulle lira på topp. Han var totalt såld på det upplägget.
Hur gick det egentligen? Tror man inte på det man gör är man fel ute. Att Zlatan och fåtalet andra har blommat ut i blågult är mer tur än Hamrens förtjänst. Elm däremot har fått chans på chans och jag ser ärligt inte hans storhet.

Jag hoppas att Guidetti spelar upp sig, att Seb Larsson hittar sin gamla form. Och att flera yngre visar framfötterna.
"Hellre en kork i skumpan än en sork i rumpan"
30 November, 2013 #12
Rodah
Medlem

pm
Jag slår ett slag för att ge Hrgota en chans i landslaget. Presterar i Bundesliga.
1 December, 2013 #13
Seb
Medlem

pm
Håll koll på Atlético i CL. Kan gå väldigt långt!
Kan även utmana Barca rejält om La Liga-titeln

Atléti te amo!
Malmö FF ** - Atlético de Madrid - Newcastle United
2 December, 2013
Senast uppdaterad 2 December, 2013.
zorK
Medlem

Reg: 1 December, 2013
PSN: zork90

pm

Arsenal såklart. Vinner finalen med 8-0 mot PSG där Ramsey gör alla mål varav 5 är klackmål och 3 cykelsparkar.
2 December, 2013 #15
Seb
Medlem

pm
Arsenal såklart. Vinner finalen med 8-0 mot PSG där Ramsey gör alla mål varav 5 är klackmål och 3 cykelsparkar.

Gunners-Zorken är tillbaka!

Känns som det kan bli lite mer positiva inlägg från din sida gällande Arsenals prestationer den här säsongen? ;) Tror faktiskt ni kan gå hela vägen och ta hem PL.
Om inte Skatorna sätter stopp för er då!
Malmö FF ** - Atlético de Madrid - Newcastle United
Sida: 1 2 3 4 Sista »