Sida: « Första 6 7 8 9
17 Juli, 2016 #121
Chibi
Administratör

Reg: 27 November, 2013
PSN: Chibisuke86

www   pm
För en tid sedan publicerade jag ett inlägg i en stor tråd/sida. Men det inlägget syntes aldrig på min sida. Nån som vet om det finns nåt sätt att visa samma inlägg på ens egen sida?
Du kan ju dela de vidare så länge sidans sekretess tillåter det.
3 December, 2017 #122
Samuel
Skribent

PSN: aiek

pm
Nu har de tagit bort "Ticker". Där man kan se det senaste som hänt.
Bra mycket svårare att se vad för nytt som händer nu. Det känns verkligen som man inte intresserar sig för Facebook längre. Det är tack vare grupperna man stannar. Intressegrupper (t.ex. Playstation) och köp/sälj-grupper.
3 December, 2017
Senast uppdaterad 3 December, 2017.
Chibi
Administratör

www   pm
Nu har de tagit bort "Ticker". Där man kan se det senaste som hänt.
Bra mycket svårare att se vad för nytt som händer nu. Det känns verkligen som man inte intresserar sig för Facebook längre. Det är tack vare grupperna man stannar. Intressegrupper (t.ex. Playstation) och köp/sälj-grupper.
Går ju fortfarande ändra flödet till "Senaste" även om de gömt det galet mycket i appen.
3 December, 2017 #124
Samuel
Skribent

PSN: aiek

pm
I datorversionen har det varit "Ticker" som gällt för mig senaste åren iallafall. För att se allt nytt. Hittar inte ens längre var man ändrar flödet till senaste.
3 December, 2017
Senast uppdaterad 3 December, 2017.
Chibi
Administratör

www   pm
I datorversionen har det varit "Ticker" som gällt för mig senaste åren iallafall. För att se allt nytt. Hittar inte ens längre var man ändrar flödet till senaste.
Här hittar du den
Sida: « Första 6 7 8 9