Forum / Mobiler & surfplattor / Den Officiella Android tråden
Sida: « Första 62 63 64 65
9 Maj, 2016
Senast uppdaterad 9 Maj, 2016.
Chibi
Administratör

Reg: 27 November, 2013
PSN: Chibisuke86

www   pm
Chibi sager du nei til samsung då
Som de ser ut nu skulle de nog vara sista märket jag köpte när det gällde mobiltelefoner... Till och med Apple går före :P
10 Maj, 2016 #962
norway
Medlem

Reg: 31 Mars, 2014
PSN: jokingnutria

www   pm
Som de ser ut nu skulle de nog vara sista märket jag köpte när det gällde mobiltelefoner... Till och med Apple går före :P
Vad med en Micro Micro X S240. då,
http://www.tek.no/artikler/er-dette-verdens-minste-androi...
http://www.poshmobile.com/catalogue/micro-x-s240/

Kiss army kiss Alive Paul Stanley Gene Simmons Peter Criss Ace Frehley
10 Maj, 2016 #963
Chibi
Administratör

www   pm
Nej, min 4,6' är i minsta laget kan jag känna vissa gånger.
11 Maj, 2016 #964
Samuel
Skribent

PSN: aiek

pm
Mina krav på skärmstorleken har ökat för min del senare år. För några år sedan var jag nöjd med 4.3 tum men det är nog för litet numera. Nu bör det vara någonstans vid 5 tum.
12 Maj, 2016 #965
norway
Medlem

Reg: 31 Mars, 2014
PSN: jokingnutria

www   pm
Nej, min 4,6' är i minsta laget kan jag känna vissa gånger.
Okej ar minsta laget for mig oxo
Mina krav på skärmstorleken har ökat för min del senare år. För några år sedan var jag nöjd med 4.3 tum men det är nog för litet numera. Nu bör det vara någonstans vid 5 tum.
Vad mobil då
Kiss army kiss Alive Paul Stanley Gene Simmons Peter Criss Ace Frehley
12 Maj, 2016 #966
Chibi
Administratör

www   pm
Samma här, har ju en del med hur mobilernas utrymme runt skärmen har minskat med men förstås mest hur skärmarna numera används...
10 September, 2016 #967
Samuel
Skribent

pm
Något som stört mig senaste dagarna är att bilder från Messenger-appen sparas i mina album på mobilen. Bilder som jag får skickade. Såg det första gången när plötsligt bilder från en klassträff som jag inte varit på dök upp i min mobil. Undrade va fasen jag hade lyckats med men insåg senare att det inte var mina bilder och att Messenger sparar bilderna automatiskt. :/
12 September, 2016 #968
apelipell
Medlem

Reg: 2 December, 2013
PSN: joacim_apell

www   pm
Något som stört mig senaste dagarna är att bilder från Messenger-appen sparas i mina album på mobilen. Bilder som jag får skickade. Såg det första gången när plötsligt bilder från en klassträff som jag inte varit på dök upp i min mobil. Undrade va fasen jag hade lyckats med men insåg senare att det inte var mina bilder och att Messenger sparar bilderna automatiskt. :/

Det är en inställning som du kan avaktivera om du vill. :)
Testar mobiltelefoner, surfplattor och tillbehör: http://www.apetech.se/
9 Mars, 2017 #969
Samuel
Skribent

pm
Det är en inställning som du kan avaktivera om du vill. :)
Ursäkta för sent svar här. Men har tryckt av den funktionen några gånger. Men aktiveras av någon anledning ibland. Irriterande.
11 Mars, 2017 #970
Chibi
Administratör

www   pm
Vad har du för mobil nu för tiden då Samuel?
1 December, 2017 #971
Samuel
Skribent

pm
Vad har du för mobil nu för tiden då Samuel?
Ursäkta för sent svar. Men när du skrev hade jag nog en Xperia Z5. Idag är det OnePlus 3T som gäller. Gillar den även fast det finns några nackdelar. Bland annat att klockan inte har någon sekundvisare. Samt att den inte har möjlighet att spela FM radio.
3 December, 2017 #972
Chibi
Administratör

www   pm
Ursäkta för sent svar. Men när du skrev hade jag nog en Xperia Z5. Idag är det OnePlus 3T som gäller. Gillar den även fast det finns några nackdelar. Bland annat att klockan inte har någon sekundvisare. Samt att den inte har möjlighet att spela FM radio.
Okej, själv har jag en Xperia XZ1 Compact idag.
Sida: « Första 62 63 64 65