Forum / Mobiler & surfplattor / Den Officiella Android tråden
Sida: 1 2 3 4 Sista »
29 November, 2013
Senast uppdaterad 29 November, 2013.
Chibi
Administratör

Reg: 27 November, 2013
PSN: Chibisuke86

www   pm
Nu när iOS har två trådar ska väl världens populäraste mobil os ha en tråd med.

Själv har jag en Sony Xperia V, jätte nöjd med den :)
29 November, 2013 #2
Samuel
Skribent

PSN: aiek

pm
Jag äger en Sony Xperia Z1. Innan dess hade jag en HTC Desire HD.

Valde just min Xperia Z1 då jag gillar Sony, men vattentätheten var ganska tilltalande också. Att kunn använda mobilen vid regn utan att oroa sig är ganska skönt!
29 November, 2013 #3
Rodah
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: Skater_Rob

pm
Det är dags för mig att köpa ny. Har haft en Galaxy Nexus senaste åren. Men vet verkligen inte vilken jag ska köpa.

Kollade först på Nexus 5, men sen läste man negativa saker om skärmen och lite andra grejer.
Kollar på LG G2, den känns väl bäst just nu, förutom att designen inte tilltalar mig så mycket, och knapparna på baksidan.
Kollade också på Sony Z1, men där hörde jag att högtalaren är katastrof..
HTC One har ju funnits ett tag, så vill inte köpa den för till troligtvis släpps en ny om några månader.

Så vad tycker ni, ska jag köpa en ny eller vänta till t.ex nya från HTC?
29 November, 2013 #4
Samuel
Skribent

pm
Det är dags för mig att köpa ny. Har haft en Galaxy Nexus senaste åren. Men vet verkligen inte vilken jag ska köpa.

Kollade först på Nexus 5, men sen läste man negativa saker om skärmen och lite andra grejer.
Kollar på LG G2, den känns väl bäst just nu, förutom att designen inte tilltalar mig så mycket, och knapparna på baksidan.
HTC One har ju funnits ett tag, så vill inte köpa den för till troligtvis släpps en ny om några månader.

Tycker inte att högtalaren är katastrof på Xperia Z1. Högtalaren är inte grym men den fungerar helt klart godkänt för mig. Dock har jag hört att högtalaren är ganska dålig om man badat med den, då måste man skaka ut vattnet eller vänta på att det försvinner. Vattnet täcker högtalaren och då uppstår det problemet.
29 November, 2013 #5
Rodah
Medlem

pm
Tycker inte att högtalaren är katastrof på Xperia Z1. Högtalaren är inte grym men den fungerar helt klart godkänt för mig. Dock har jag hört att högtalaren är ganska dålig om man badat med den, då måste man skaka ut vattnet eller vänta på att det försvinner. Vattnet täcker högtalaren och då uppstår det problemet.

Okok, skulle vilja få ta en egen koll på den innan köp. Och testa bland annat högtalaren.
29 November, 2013
Heaven
Hedersmedlem

pm

Köp inte en LG telefon. Bestämde mig efter LG Optimus 2x katastrofen att aldrig köpa en LG telefon igen. De få hålla sig till diskmaskiner och annat skit! ;)
29 November, 2013 #7
malajo
Medlem

PSN: malajo74

pm

Jag väljer lätt Nexus 5 framför alla andra bloatade lurar.
Har iofs inte testat på nån sony ännu men är trött på Touchwiz och Sence.

Har just nu en S4 men en Nexus 5 är beställd, nästa vecka kanske om man har lite tur
29 November, 2013 #8
Samuel
Skribent

pm
Jag väljer lätt Nexus 5 framför alla andra bloatade lurar.

Har just nu en S4 men en Nexus 5 är beställd, nästa vecka kanske om man har lite tur

Vad jag har läst så verkar Sony vara en av företagen som har minst bloatware i sina mobiler. Vet inte om det stämmer men jag tycker inte det känns som för mycket i.a.f. Men jag har kanske inte så stora krav heller.
29 November, 2013 #9
Rodah
Medlem

pm
Vad jag har läst så verkar Sony vara en av företagen som har minst bloatware i sina mobiler. Vet inte om det stämmer men jag tycker inte det känns som för mycket i.a.f. Men jag har kanske inte så stora krav heller.

Måste hålla med där, jag tycker det inte är så mycket bolatware i Sony så som det är i t.ex Samsung. Inget jag skulle störa mig på. Om det skulle bli allt för illa så kan man bara roota.
29 November, 2013
Berglund
Medlem

pm
Har en HTC One, huur nöjd som helst. Och finns nog ingen snyggare telefonen där ute heller för den delen :)

Såg att Elgiganten har en Black Friday deal på den endast idag. Bara 3790 kr. Jag hade slått till ;)
Stabilt!
29 November, 2013 #11
Chibi
Administratör

PSN: Chibisuke86

www   pm
Skit nice home screen på de nya lurarna, visserligen kan man få de ändå men kan verkligen rekommendera Sony.

Stämmer säkert, de har verkligen lyckas med få till bra android-rom.
30 November, 2013 #12
Tommish
Medlem

PSN: T_R_X5432

www   pm
Har Samsung Galaxy S4. Hur nöjd som helst. Finns ingen finare än den.
3 % Mentalty Ossss Juijitsu lifestyle
30 November, 2013 #13
Samuel
Skribent

pm
Har Samsung Galaxy S4. Hur nöjd som helst. Finns ingen finare än den.
Vad tycker du om "Touchwiz"?
30 November, 2013 #14
Tommish
Medlem

PSN: T_R_X5432

www   pm
Vad tycker du om "Touchwiz"?

Vad e Touchwiz ?
3 % Mentalty Ossss Juijitsu lifestyle
30 November, 2013 #15
Heaven
Hedersmedlem

pm

Samsungs skal/utseende/launcher ovan på vanliga Android. Lite som ett tema.
Sida: 1 2 3 4 Sista »