Forum / Xbox / Allmänt om Xbox One
Sida: 1 2 3 4 Sista »
14 Januari, 2014 #1
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
Om du inte hittar någon annan tråd eller inte tycker det är värt att skapa en ny tråd om något som handlar om Xbox One så kan du ta det i denna tråd!

Ny trailer från Microsoft:

Vad tror ni om Xbox One, egentligen. Playstation 4 säljer ju bättre men samtidigt så säljer ju Xbox One mycket bättre än sin föregångare 360 och PS3 vid lanseringen. Kommer Xbox One bli populärare än PS4 till slut?
18 Januari, 2014 #2
Samuel
Skribent

pm
I Nordamerika sålde Xbox One bättre än Playstation 4!
http://www.examiner.com/article/npd-xbox-one-tops-ps4-dec...
18 Januari, 2014
Senast uppdaterad 18 Januari, 2014.
SilentSolid
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: silents0lid098

www   pm
Kollade lite Titanfall aplha gameplay. Är fortfarande inte imponerad för att vara ärlig. Vet faktiskt inte varför folk är så hypade över spelet :S

Closed alpha gameplay
Spelar Just Nu : Dying Light (PC) - Dark Souls 3 (PC)
26 Januari, 2014
Senast uppdaterad 26 Januari, 2014.
Samuel
Skribent

pm
Kollade lite Titanfall aplha gameplay. Är fortfarande inte imponerad för att vara ärlig. Vet faktiskt inte varför folk är så hypade över spelet :S

Closed alpha gameplay
Den första videon verkar vara raderad men i den andra som är offscreen tycker jag att man får lite mag-känsla (spelet mag). Inte jättelika såklart men man får ändå den känslan. Kolla på när spelaren rör sig och kastar granater. Hur spelaren siktar känns ganska lika. Med andra ord lite stelt.
26 Januari, 2014 #5
Evil_born
Medlem

Reg: 18 December, 2013

pm
Jag kommer att köpa en så klart. Gillade verkligen dead rising spelen,så när Dead rising 3 vart bekräftat bara på xbox one så blir det ett köp. killer instinct 3, ryse son of rome. Riktigt grymma spel vid lansering. Gillar sony och har alla deras konsoler, men måste säga att xbox one har bättre spel vid lansering.
26 Januari, 2014 #6
Brum
Medlem

PSN: Brummeister

pm
Jag själv har faktiskt börjat få upp ögonen mer och mer för krysslådan, och står helt klart och velar på om det blir en PS4 eller ej.
Världsledande i mest uppladdade bilder, hedersmedlem och matade folk med cheeseburgare
26 Januari, 2014 #7
Evil_born
Medlem

pm
Jag själv har faktiskt börjat få upp ögonen mer och mer för krysslådan, och står helt klart och velar på om det blir en PS4 eller ej.
Jag tror det bästa man kan göra är att fundera på vilka officela spel man är intresserad av. Starten på ps4 är jag personligen inte nöjd med. Kille zone var bra i en timme. Sedan knack gillade jag verkligen. Men tittar man på xbox one så blir man imponerad av spelen vid lansering.
26 Januari, 2014 #8
Brum
Medlem

PSN: Brummeister

pm
imponerad av spelen vid lansering.

Inne på samma linje som dig faktiskt.
Världsledande i mest uppladdade bilder, hedersmedlem och matade folk med cheeseburgare
26 Januari, 2014
Samuel
Skribent

pm

Jag tror det bästa man kan göra är att fundera på vilka officela spel man är intresserad av. Starten på ps4 är jag personligen inte nöjd med. Kille zone var bra i en timme. Sedan knack gillade jag verkligen. Men tittar man på xbox one så blir man imponerad av spelen vid lansering.
Ja, man ska nog inte följa strömmen. Utan kolla upp fakta om konsolen och se vilken konsol man gillar bäst. Det innebär både spel och andra funktioner konsolen har. Det komer vara många som tycker Xbox One framför PS4.
26 Januari, 2014
Evil_born
Medlem

pm
Ja, man ska nog inte följa strömmen. Utan kolla upp fakta om konsolen och se vilken konsol man gillar bäst. Det innebär både spel och andra funktioner konsolen har. Det komer vara många som tycker Xbox One framför PS4.
Helt rätt. Kan faktiskt inte förstå varför sony valde att släppa sin konsol med så dåliga spel vid lansering. Jag menar visst är killzone snyggt men ett bra spel ? Nej verkligen inte. Sedan finns det ju saker jag inte tycker om med xbox med, den ser ut som en video spelare ett klart minus :)
26 Januari, 2014
Samuel
Skribent

pm
Helt rätt. Kan faktiskt inte förstå varför sony valde att släppa sin konsol med så dåliga spel vid lansering. Jag menar visst är killzone snyggt men ett bra spel ? Nej verkligen inte. Sedan finns det ju saker jag inte tycker om med xbox med, den ser ut som en video spelare ett klart minus :)
Xbox One verkar inte ha några toppenspel heller. Gällde väl för båda företagen att få ut konsolen så snabbt som möjligt. Det var minst lika dåligt när PS3an lanserades. Men då har jag för mig att Xbox 360 hade bättre spel ute.

Alltså ganska jämt mellan spelen på Xbox One och Playstation 4.
26 Januari, 2014 #12
Evil_born
Medlem

pm
Xbox One verkar inte ha några toppenspel heller. Gällde väl för båda företagen att få ut konsolen så snabbt som möjligt. Det var minst lika dåligt när PS3an lanserades. Men då har jag för mig att Xbox 360 hade bättre spel ute.

Alltså ganska jämt mellan spelen på Xbox One och Playstation 4.
Nja lite fel har du där :) Dead rising är ju en jätte populär serie, och killer instickt är ju nåt som sålde skiten ur allt :) så menar dom två titlarna gör ju att många väljer xbox one.
27 Januari, 2014 #13
SilentSolid
Medlem

PSN: silents0lid098

www   pm
Kan hålla med om att xbox one har fler bättre spel nu i början. Men inga jag personligen är intresserad av. Inte för att det finns mycket jag vill spela på ps4an just nu heller, men det är sällan man köper en konsol för spelen som är ute nu i början.
Spelar Just Nu : Dying Light (PC) - Dark Souls 3 (PC)
27 Januari, 2014 #14
Evil_born
Medlem

pm
Kan hålla med om att xbox one har fler bättre spel nu i början. Men inga jag personligen är intresserad av. Inte för att det finns mycket jag vill spela på ps4an just nu heller, men det är sällan man köper en konsol för spelen som är ute nu i början.
Det är sant det du säger. Men för första gången så ser jag lanserings spelen värt att köpa konsolen för. Älskade som sakt killer instickt som liten, så att det kom nu är grymt. Sedan gillar jag verkligen Dead rising serien. Så för väldigt många så kommer xbox one dra mycket folk tack vare starka spel :)
27 Januari, 2014 #15
Evil_born
Medlem

pm
http://youtu.be/mmO-zD4tSWg
Sida: 1 2 3 4 Sista »