Forum / Spel / Officiell: Uncharted 4: A Thief's End

Kopplade spel Konsol Lansering Betyg
Uncharted 4: A Thief's End PS4 Lanserat 0pt0pt0pt0pt0pt
Sida: 1 2 3 4 Sista »
29 November, 2013 #1
FeBBe33
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: FeBBe33
Klan: [IDJ]

pm
Här diskuterar vi Uncharted 4
Born To Be A Geek
29 November, 2013 #2
MGS4
Medlem

PSN: Erangif

pm
Finns det några bevis på att det är på G?
29 November, 2013
Senast uppdaterad 29 November, 2013.
SilentSolid
Medlem

PSN: silents0lid098

www   pm
Finns det några bevis på att det är på G?

Klicka Här
Spelar Just Nu : Dying Light (PC) - Dark Souls 3 (PC)
29 November, 2013 #4
freddus
Skribent

Reg: 28 November, 2013
PSN: freddus

pm
Är bekräftat att det kommer ett nytt men inte namnet!
29 November, 2013 #5
Berglund
Medlem

pm
Vet inte om det stämmer eller vart jag läste det men kan bli så att Uncharted 4 kommer att utspela sig i en annan tid och inte handla om Nathan, blir intressant o se.
Stabilt!
29 November, 2013 #6
Golho
Medlem

PSN: Golho

www   pm
Vet inte om det stämmer eller vart jag läste det men kan bli så att Uncharted 4 kommer att utspela sig i en annan tid och inte handla om Nathan, blir intressant o se.

Tror också att någon annan än Nathan kommer vara huvudpersonen. Men borde väl i så fall vara någon förfader till honom, för att ändå ha anknytningen till tidigare spel i serien.
8 inplastade, 4 ospelade, 32 aldrig klarat
29 November, 2013
Senast uppdaterad 29 November, 2013.
Yngwie
Medlem

PSN: Jocke-Jocksson XLive: TheYngwie

pm
Har väldigt svårt att föreställa mig hur snyggt U4 kommer bli. Enligt ND själva är spelet ett rejält kliv framåt grafikmässigt. Uncharted 2 och 3 är ju fortfarande ruskigt snygga spel. Hur kommer då det fjärde spelet se ut?!
Spelar just nu: Minecraft (X1)
30 November, 2013 #8
preacher72
Medlem

Reg: 30 November, 2013

pm
Hoppas det stöder 3d. Precis införskaffat en 3d-tv. Har för mig att 3an oxå kunde spelas i 3d. Får kolla..
30 November, 2013 #9
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
Har väldigt svårt att föreställa mig hur snyggt U4 kommer bli. Enligt ND själva är spelet ett rejält kliv framåt grafikmässigt. Uncharted 2 och 3 är ju fortfarande ruskigt snygga spel. Hur kommer då det fjärde spelet se ut?!
Tycker det finns något som är viktigare än grafiken - pusslen! Uncharted är ett grymt spel men jag tycker det var lite för mycket skjuta fiender senaste spelen, borde vara mer pussel och sådant skoj!
30 November, 2013 #10
Yngwie
Medlem

PSN: Jocke-Jocksson XLive: TheYngwie

pm
Tycker det finns något som är viktigare än grafiken - pusslen! Uncharted är ett grymt spel men jag tycker det var lite för mycket skjuta fiender senaste spelen, borde vara mer pussel och sådant skoj!

Ja det håller jag med om. Uncharted är som bäst med lite mystik i så att säga. Pusslen tillför en stor del av det.
Spelar just nu: Minecraft (X1)
30 November, 2013 #11
Samuel
Skribent

pm
Ja det håller jag med om. Uncharted är som bäst med lite mystik i så att säga. Pusslen tillför en stor del av det.
Det är många som säger det, men det tåls att säga igen. Trevliga, charmiga Nathan går runt och småskämtar om lite allt. Men att döda tusentals banditer verkar han ha noll problem med. Känns lite fel.
17 Januari, 2014 #12
FeBBe33
Medlem

pm
http://www.gamezone.com/news/2013/12/27/uncharted-s-full-...
Born To Be A Geek
17 Januari, 2014 #13
Samuel
Skribent

pm
Om jag skulle varit Sony så skulle jag tagit en diskussion med Naughty Dog och berätta releasedatumet när PS4orna finns på butikshyllorna och försäljningen inte går lika bra som nu. Då blir det nog flera som går och köper sig en. Eller vad tror ni?

Uncharted 4 kommer nog bli ett av de populäraste spelen till PS4, när man sammanfattar PS4ans generation så kommer nog det spelet högt upp på listorna.
18 Januari, 2014 #14
FeBBe33
Medlem

pm
Om jag skulle varit Sony så skulle jag tagit en diskussion med Naughty Dog och berätta releasedatumet när PS4orna finns på butikshyllorna och försäljningen inte går lika bra som nu. Då blir det nog flera som går och köper sig en. Eller vad tror ni?

Uncharted 4 kommer nog bli ett av de populäraste spelen till PS4, när man sammanfattar PS4ans generation så kommer nog det spelet högt upp på listorna.
Yes absolut! jag var orolig att det inte skulle komma fler uncharted spel. blev verkligen överlycklig när jag fick höra det :) Jag skulle lätt köpt ett PS4 bara för uncharted.
Born To Be A Geek
18 Januari, 2014 #15
Libra-75
Medlem

PSN: Libra-75

pm

Ja, om man tänker taktiskt ur ett business perspektiv så vore det helt klart bäst att utannonsera detta ordentligt (t.ex. visa första gameplayet och releasedatum el.dyl.) när PS4:orna börjar finnas tillgängliga i större utsträckning. Naughty Dog har ett tillräckligt bra CV nu efter Uncharted spelen och The Last of Us för att kunna locka väldigt många köpare till PS4:an.
Sida: 1 2 3 4 Sista »