Forum / Allmänt om PS4 / PS4 - Frågor och svar
Sida: « Första 59 60 61 62
30 November, 2015 #886
Chibi
Administratör

Reg: 27 November, 2013
PSN: Chibisuke86

www   pm
Har psforum någon "mötesplats" på psn?
Mötesplats?
30 November, 2015
Senast uppdaterad 30 November, 2015 av en moderator.
rallie_86
Medlem

Reg: 1 December, 2013
PSN: rallie_86

www   pm
ja, det som kom med nån uppdatering sedan. Som grupper man kan mötas på i psn. Vore inte fel att ha en PSforum.se grupp där ci kan joina varandra o så
Nerd for life.
30 November, 2015 #888
Chibi
Administratör

www   pm
ja, det som kom med nån uppdatering sedan. Som grupper man kan mötas på i psn. Vore inte fel att ha en PSforum.se grupp där ci kan joina varandra o så
Okej, mer än jag visste.
30 November, 2015 #889
rallie_86
Medlem

Reg: 1 December, 2013
PSN: rallie_86

www   pm
Okej, mer än jag visste.
Ok! In o fixa en ;)
Nerd for life.
3 December, 2015 #890
Sashy
Medlem

Reg: 3 December, 2013

pm
Okej, mer än jag visste.

Jag håller med! Man kan väl numera skapa ett community där, som en grupp va?
6 December, 2015 #891
Egon
Administratör

PSN: Kunglig

pm
Har psforum någon "mötesplats" på psn?
Jag håller med! Man kan väl numera skapa ett community där, som en grupp va?

Jag har nu skapat upp en mötesplats där. Bara att söka efter "PS Forum"
6 December, 2015 #892
Tommish
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: T_R_X5432

www   pm

Jag kan inte söka efter den.
3 % Mentalty Ossss Juijitsu lifestyle
9 December, 2015 #893
grandespove
Skribent

Reg: 28 November, 2013
PSN: Grandespove
Klan: InNo

pm
Någon på forumet som skickat iväg sitt ps4 på service och vet hur lång tid det tar?
Försvinner allt från hårddisken?

Jag får ofta upp errorkod ce-04878 vilket betyder att spelet kraschar, framförallt på skiva.
Några av spelen: Battlefront kan jag spela några banor och andra bara hänger sig och konsollen går bananas.
Gta Vice City kommer jag till Playstation 2-logon och så kraschar det.
Driveclub kraschar när första testracet ska starta.

Har trott att det berodde på dåligt optimerade spel och Sony har hela tiden bett mig att bygga om databasen, formatera och ladda hem spelen igen tills jag ringde supporten och det första de sa var att detta var ett vanligt problem och konsollen måste skickas in.
Varför har jag inte fått detta svar tidigare kan man ju undra.
9 December, 2015 #894
Chibi
Administratör

www   pm
Någon på forumet som skickat iväg sitt ps4 på service och vet hur lång tid det tar?
Försvinner allt från hårddisken?

Jag får ofta upp errorkod ce-04878 vilket betyder att spelet kraschar, framförallt på skiva.
Några av spelen: Battlefront kan jag spela några banor och andra bara hänger sig och konsollen går bananas.
Gta Vice City kommer jag till Playstation 2-logon och så kraschar det.
Driveclub kraschar när första testracet ska starta.

Har trott att det berodde på dåligt optimerade spel och Sony har hela tiden bett mig att bygga om databasen, formatera och ladda hem spelen igen tills jag ringde supporten och det första de sa var att detta var ett vanligt problem och konsollen måste skickas in.
Varför har jag inte fått detta svar tidigare kan man ju undra.
Antar att de fortfarande skickar annan konsol tillbaka, i något fall hade de inte ens formaterat hårddisken minns jag från ps-3.se tiden. En användare kontakta en annan användaren som hade skickat in konsolen om eventuell göra en backup av datan som otroligt nog var intakt.
9 December, 2015
Senast uppdaterad 9 December, 2015.
grandespove
Skribent

pm
Antar att de fortfarande skickar annan konsol tillbaka, i något fall hade de inte ens formaterat hårddisken minns jag från ps-3.se tiden. En användare kontakta en annan användaren som hade skickat in konsolen om eventuell göra en backup av datan som otroligt nog var intakt.
Såpass ja. Lite som apple gör med iphones men de sätter iaf mobilen i fabriksinställningar.

De sa 2-3 veckor men det har jag lite svårt att tro med tanke på juletider och att den ska skickas till UK.
11 December, 2015 #896
freddus
Skribent

PSN: freddus

pm

Nu körde jag iofs remote play, så liten skärm med "knappar" iväg... Men var fan finns det här? Fick en inbjudan och hittar dit via den, men i vanliga menyerna?
12 December, 2015 #897
Egon
Administratör

PSN: Kunglig

pm
Nu körde jag iofs remote play, så liten skärm med "knappar" iväg... Men var fan finns det här? Fick en inbjudan och hittar dit via den, men i vanliga menyerna?
Vänner -> mötesplatserhttps://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/community-ps4-1-ui-01-ps4-se-30sep15?$MediaCarousel_LargeImage$
13 December, 2015
Senast uppdaterad 13 December, 2015.
MoDoiter
Medlem

Reg: 19 Januari, 2014
PSN: MoDoiter

pm
När kommer uppdateringen o notisen som gör det möjligt att se när ens vänner kommer "online" på psn?
Framåt röd vit gröna!
13 December, 2015 #899
grandespove
Skribent

pm
När kommer uppdateringen o notisen som gör det möjligt att se när ens vänner kommer "online" på psn?
never! :)
13 December, 2015 #900
MoDoiter
Medlem

Reg: 19 Januari, 2014
PSN: MoDoiter

pm

Jaså?
Framåt röd vit gröna!
Sida: « Första 59 60 61 62