Forum / Allmänt om PS4 / PS4 - Frågor och svar
Sida: 1 2 3 4 Sista »
29 December, 2013 #1
C-HUTTUNEN
Medlem

Reg: 30 November, 2013
PSN: C-HUTTUNEN

pm
hittade ingen tråd som man kunde ställa frågor om man behövde hjälp till ps4. fråga på så hoppas jag att du får svar =)
29 December, 2013 #2
C-HUTTUNEN
Medlem

pm
är era ps4or också sega? tex i ps-store?
29 December, 2013 #3
Shadow83
Medlem

Reg: 3 December, 2013
PSN: angelfromhell83

pm
är era ps4or också sega? tex i ps-store?

Har haft lite småproblem med seghet i PSS men inte i närheten av hur segt det fungerade på PS3.
The best thing about Windows 2000, Vista and 8? You can uninstall it.
29 December, 2013 #4
C-HUTTUNEN
Medlem

pm
Har haft lite småproblem med seghet i PSS men inte i närheten av hur segt det fungerade på PS3.

okej, de e segare på ps4 i pss än va de va på ps3 :S samma sak när man ska köra musik appen.. sjukt segt å fungerar inte alltid
30 December, 2013 #5
fieskmask
Moderator

Reg: 28 November, 2013
PSN: Tommy_TS

pm
okej, de e segare på ps4 i pss än va de va på ps3 :S samma sak när man ska köra musik appen.. sjukt segt å fungerar inte alltid

Segare än PS3? Det håller jag absolut inte med om.
PSS till PS3 är nog det segaste jag upplevt på många år, den till PS4 funkar finfint, snabb och enkel.

Vad gällande Music Unlimited så är även den snabb, har du en defekt konsol eller vad är det frågan om? :P
PS3 | PS4 | Xperia Z3
30 December, 2013 #6
C-HUTTUNEN
Medlem

pm
PSS till PS3 är nog det segaste jag upplevt på många år, den till PS4 funkar finfint, snabb och enkel.

Vad gällande Music Unlimited så är även den snabb, har du en defekt konsol eller vad är det frågan om? :P
0

jo, börjar ju undra ibland :S
30 December, 2013 #7
fieskmask
Moderator

pm
0

jo, börjar ju undra ibland :S

Låter inte alls som PS4, konsolen är ju snabb i alla aspekter ijfm ed PS3 :P
PS3 | PS4 | Xperia Z3
30 December, 2013 #8
C-HUTTUNEN
Medlem

pm
Låter inte alls som PS4, konsolen är ju snabb i alla aspekter ijfm ed PS3 :P
okej. har som vanligt tur med mina prylar då låter de som...trött ja blir. först min tv: pixelfel sen min samsung s3 och nu kanske min ps4a -.-
30 December, 2013 #9
fieskmask
Moderator

pm
okej. har som vanligt tur med mina prylar då låter de som...trött ja blir. först min tv: pixelfel sen min samsung s3 och nu kanske min ps4a -.-

Tycker det bara låter konstigt att PSS är segt på PS4:an, den har liksom inte vanligtvis ens tendens att lagga.
Spela gärna in en film och länka så kan vi ju kika på de =)
PS3 | PS4 | Xperia Z3
30 December, 2013 #10
C-HUTTUNEN
Medlem

pm
Tycker det bara låter konstigt att PSS är segt på PS4:an, den har liksom inte vanligtvis ens tendens att lagga.
Spela gärna in en film och länka så kan vi ju kika på de =)

kan jag göra sen :)
30 December, 2013
Senast uppdaterad 30 December, 2013.
Evil_born
Medlem

Reg: 18 December, 2013

pm
Hur kunde det bli så många citat ?

skulle verkligen inte tro att hans konsol skulle vara defekt på grund av att psn store är segt. Utan psn store kan mycket möjligt ibland vara överbelastat osv, för mej har det funkat mycket bra dom få gånger jag vare ute på psn store. Men har en polare som är ute väldigt mycket som säger att vissa gånger är det segare än vanligt. Inget fel på din ps4 utan snarare att det är väldigt mycket folk som använder tjänsten ibland.
30 December, 2013 #12
Evil_born
Medlem

pm
Hur kunde det bli så många citat ?
30 December, 2013 #13
Megaman
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: martin_1984_

pm
Nått som är segt för mig så är det när du ska in och ändra eller kolla sin profil. Det tar typ 10-15 sek innan du får fram menyn efter inloggning. Allt annat går på ett ögonblick utom detta.. Konstigt
-Megaman-
30 December, 2013 #14
Evil_born
Medlem

pm
Nått som är segt för mig så är det när du ska in och ändra eller kolla sin profil. Det tar typ 10-15 sek innan du får fram menyn efter inloggning. Allt annat går på ett ögonblick utom detta.. Konstigt
samma för mej och mina polare :) så inget fel det heller.
30 December, 2013 #15
Evil_born
Medlem

pm
Nåt jag däremot inte fattar, köpte en extra kontroll igår och kopplade in. Men om jag en kontroll på i ps4 meny och startar den andra så slocknar den jag hade på först. Kan man inte ha två kontroller på samtidigt på ps4 ?
Sida: 1 2 3 4 Sista »