Forum / Övrigt / Frågetråden för nästan allt möjligt (Läs 1:a inl.)
Sida: 1 2 3 4 Sista »
29 November, 2013 #1
Brum
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: Brummeister

pm
Då denna tråd gick så bra, nästan jämt, på Ps-3.se så provar vi även detta koncept här!

Kom ihåg att inga frågor baserade på åsikter, så som; "Vad tycker ni om..." Osv, är tillåtna här.

Frågor om Playstation 4 ska ställas i tråden PS4 - Frågor och svar istället.
Världsledande i mest uppladdade bilder, hedersmedlem och matade folk med cheeseburgare
29 November, 2013 #2
Zarlor
Medlem

PSN: Mr_Larsson

pm
Hur får jag upp en länk till bilderna i mitt bildarkiv?

I Gissa filmen-tråden vill jag visa en bild från mitt arkiv. Behöver en länk för det.
29 November, 2013 #3
Brum
Medlem

pm
Hur får jag upp en länk till bilderna i mitt bildarkiv? I Gissa filmen-tråden vill jag visa en bild från mitt arkiv. Behöver en länk för det.

Jag svarade på ditt inlägg i tråden.
Men sätt in [ img=] [ /img] före din länk. :)
Världsledande i mest uppladdade bilder, hedersmedlem och matade folk med cheeseburgare
29 November, 2013 #4
Zarlor
Medlem

pm
Jag svarade på ditt inlägg i tråden.
Men sätt in [ img=] [ /img] före din länk. :)

Jo det har jag förstått, men jag behöver hitta länken. Själva URL-biten.
Inne i mitt galleri klickar jag på bilden. Då kommer en ny ruta upp, men ingen länk på min webbläsare.
29 November, 2013 #5
Brum
Medlem

pm
Inne i mitt galleri klickar jag på bilden. Då kommer en ny ruta upp, men ingen länk på min webbläsare.

Aah, då förstår jag! :)
29 November, 2013
Senast uppdaterad 29 November, 2013.
FeBBe33
Medlem

PSN: FeBBe33
Klan: [IDJ]

pm
hur skapar man en ny tråd grabbar? (EDIT) löste det.

Jag skapade Nattråden, hoppas det var ok!
Born To Be A Geek
29 November, 2013
Senast uppdaterad 29 November, 2013.
EnDumEn
Medlem

PSN: EnDumEn

pm

Högerklicka på bilden och välj "kopiera bildwebbadress" så får du URL:en till bilden. Iaf i Chrome, det kan skilja sig lite om du har en annan webläsare.
PS3 80gb | 42LM669T | Onkyo TX-SR605 | iPhone 6 64GB | iPad 4 | Apple TV4 |
29 November, 2013 #8
Zarlor
Medlem

pm
Högerklicka på bilden och välj "kopiera bildwebbadress" så får du URL:en till bilden. Iaf i Chrome, det kan skilja sig lite om du har en annan webläsare.

Använder förvisso Explorer.
Men tack vare dig hittade jag ett sätt. Ett ganska dåligt sätt, men ändå funktionellt.

Genom att högerklicka --> Granska element så kan man leta sig fram i rutan som kommer upp till att hitta en adress.

Jag använder detta tills vidare. Tack för hjälpen.
29 November, 2013 #9
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
Hur får jag upp en länk till bilderna i mitt bildarkiv?

I Gissa filmen-tråden vill jag visa en bild från mitt arkiv. Behöver en länk för det.

Det kan nog vara något att fixa i framtiden. Om du vill kan du ju alltid lägga in en idé om att ha en länk vid bilden (eller liknande) här: http://psforum.se/forum/thread/16

Konstigt att inte IE har denna funktion att "kopera bildadress". Både Opera och Chrome har denna ganska goda funktion. :)
30 November, 2013 #10
Brum
Medlem

pm
Ni som har ett PS4; Får ni upp era PS3-troféer om ni använder samma PSN-ID sedan tidigare?
30 November, 2013 #11
Nisp88
Medlem

PSN: nisp88

pm
Ni som har ett PS4; Får ni upp era PS3-troféer om ni använder samma PSN-ID sedan tidigare?

Japp det får man.
30 November, 2013 #12
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm

Som jag fattat det så kan man se alla troféer som finns, man kan alltså bläddra mellan PS4, PS3 OCH PSVITA. Jag kan inget bekräfta men det är vad jag hört.
30 November, 2013 #13
Solid
Medlem

PSN: kranti84

pm
Jag tänkte köpa PS4 och behålla PS3 till min dotter. Men frågan är kan man har sitt psn konto på 2 olika konsoler ps4 och ps3 samtidigt ?

I am like you. I have no name.
30 November, 2013 #14
Zealen
Hedersmedlem

PSN: Zealen6

pm
Testade hörluren man fick med, är den inte sjukt dålig designad? Den sitter ju inte för ett öre, jag har väl stora öron men det känns som om den är för stor för mig.
Hade användarnamnet "Anthon" på Playstation-3.se
30 November, 2013 #15
SilentSolid
Medlem

PSN: silents0lid098

www   pm
Testade hörluren man fick med, är den inte sjukt dålig designad? Den sitter ju inte för ett öre, jag har väl stora öron men det känns som om den är för stor för mig.

Skulle vara bättre om man fick med något i stil med xbox one headset. Då sitter den på huvudet i alla fall ^^
Spelar Just Nu : Dying Light (PC) - Dark Souls 3 (PC)
Sida: 1 2 3 4 Sista »