Forum / Spel / Officiell: Star Wars Battlefront

Kopplade spel Konsol Lansering Betyg
Star Wars: Battlefront PS4 Lanserat 0pt0pt0pt0pt0pt
Sida: 1 2 3 4 Sista »
16 December, 2013 #1
Limpan
Medlem

Reg: 29 November, 2013

pm
Minns jag startade en liknande tråd på PS-3.se.
Star Wars Battlefront är alltså bekräftat och kommer förhoppningsvis någon gång under 2014.

Rankar nog Battlefront serien som en av mina favoriter fastän jag bara fastnade för 1:an och 2:an.

Söderstadion forever
16 December, 2013 #2
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
Jag har känslan av att detta kommer bli Battlefield i ett Star Wars-skal. Det kanske inte är något negativt egentligen men man oroar ju sig efter kvaliteten efter allt man hört om Battlefield 4. Buggar överallt, kraschar väldigt ofta m.m.
16 December, 2013 #3
kjellgren_
Hedersmedlem

Reg: 1 December, 2013
PSN: Kjellgren_

pm
Battlefront serien, bästa krigsspelen någonsin punkt slut, har så många minnen från mina yngre dagar då jag satt och spelade igenom spelen gång på gång.
Tror inte detta kommer att bli som BF serien överhuvudtaget, med den enkla anledningen att inga tidigare spel varit ens i närheten av likhet med BF
Jag har inte tänkt så mycket, för jag har så jävla ont i huvudet av allt jävla tänkande
16 December, 2013 #4
Limpan
Medlem

pm
Battlefront serien, bästa krigsspelen någonsin punkt slut, har så många minnen från mina yngre dagar då jag satt och spelade igenom spelen gång på gång.
Tror inte detta kommer att bli som BF serien överhuvudtaget, med den enkla anledningen att inga tidigare spel varit ens i närheten av likhet med BF

Saken är ju att det är DICE som står som utvecklare. Pandemic som har gjort de tidigare spelen finns inte längre. Tror det kommer bli mycket likt BF men samtidigt tror jag att DICE har fått order om att försöka hålla sig till den gamla känslan så nära som möjligt.
Söderstadion forever
16 December, 2013 #5
Libra-75
Medlem

PSN: Libra-75

pm
Ja, jag tror att vi (som spelat BF tidigare) kommer att känna igen en hel del från BF, eftersom det både är DICE och Frostbite motorn det handlar om. Skulle gissa att det mest rör spelmekaniken och kontrollerna. Dock hoppas jag att dom lyckas fånga Star Wars känslan ordentligt. Och att EA inte tvingar ut spelet innan det är klart (a la BF4).
16 December, 2013 #6
Shadow83
Medlem

Reg: 3 December, 2013
PSN: angelfromhell83

pm
Har så pass många positiva minnen från Battleront och Battlefront II så det blir ett givet köp.
Förutsatt att de behåller offline MP dock.
The best thing about Windows 2000, Vista and 8? You can uninstall it.
17 December, 2013 #7
Samuel
Skribent

pm
Är spelet uppbyggt helt från början?

Om det bygger på Battlefront så tror jag man kanske kan förvänta sig känslan av just Battlefront i BattleFront 3 också, men om det bygger på Battlefield så kommer nog den största känslan vara just Battlefield. Men då har jag inte spelat Battlefront heller, så vet inte riktigt hur det var att spela.
6 Augusti, 2014 #8
prigles01
Medlem

Reg: 29 December, 2013
PSN: prigles01

pm
Har battlefront 2 riktigt bra spel har spelat de sjukt mycket förut.Att man kunde köra splitt-screen va riktigt sköj med mina vänner.
17 April, 2015 #9
norway
Medlem

Reg: 31 Mars, 2014
PSN: jokingnutria

www   pm
Experience the full reveal on
April 17, 2015 10:30 AM PT
http://starwars.ea.com/starwars/battlefront
http://www.itavisen.no/imgfly/574/322/styles/article_top_imgfly/public/images/article/front/5fYaBTC.jpg?itok=XYwGP1aL
https://lh3.googleusercontent.com/t5G3Q-Xld0rmrgBNeCO927OpADFEzu_A6z57Cc6i7fg19YG_EaJr6ro_teVaVm0qftXJ=s170
Kiss army kiss Alive Paul Stanley Gene Simmons Peter Criss Ace Frehley
17 April, 2015 #10
Samuel
Skribent

pm
En timme och åtta minuter kvar! :)
17 April, 2015 #11
norway
Medlem

www   pm
En timme och åtta minuter kvar! :)
Det har varit känt att de har arbetat med ett Star Wars-spel sedan maj 2013. Senare avslöjades det att det finns en Star Wars spillm med Frostbite 3 som motorn. Det är samma grafikmotor som driver Battlefield 4 och Battlefield: Hardline.
copy från här
18 April, 2015 #12
norway
Medlem

www   pm
5 Augusti, 2015 #13
norway
Medlem

www   pm
1 September, 2015 #14
grandespove
Skribent

Reg: 28 November, 2013
PSN: Grandespove
Klan: InNo

pm
Öppen beta på ps4 i oktober :)
2 September, 2015 #15
Libra-75
Medlem

PSN: Libra-75

pm
Öppen beta på ps4 i oktober :)

Nice. Då får man äntligen veta om det är Battlefield i Star Wars kostym (dåligt) eller om det faktiskt känns som Star Wars rakt igenom (bra). Hittills har vi ju bara fått se väldigt scriptat PR material som man egentligen inte vet om det representerar hur spelet faktiskt är.
Sida: 1 2 3 4 Sista »