Forum / Playstation Vita / Har du en Playstation Vita?
Sida: 1 2 3 4 5
25 November, 2015 #61
FeBBe33
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: FeBBe33
Klan: [IDJ]

pm
Jag har ganska många spel till psv tack vare ps+ och det är nog 5 bra spel som jag gärna vill köra igenom i alla fall. En polare säljer sitt för 1000kr med 4gb minneskort, är det ett bra pris eller är det vad de ligger på tex tradera och blocket?
Born To Be A Geek
25 November, 2015 #62
Steefmachine
Speluppdaterare

Reg: 13 December, 2013
PSN: Steefmachine

pm
Jag har ganska många spel till psv tack vare ps+ och det är nog 5 bra spel som jag gärna vill köra igenom i alla fall. En polare säljer sitt för 1000kr med 4gb minneskort, är det ett bra pris eller är det vad de ligger på tex tradera och blocket?

Kostar idag 1800 nytt med 5 spel och 8gb minneskort
29 November, 2015
Senast uppdaterad 29 November, 2015.
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
Kostar idag 1800 nytt med 5 spel och 8gb minneskort
Kollade upp det Steefmachine sa. Riktigt billigt med bra spel!

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_vita/2062...

Enligt mig så är Uncharted: Golden Abyss och Tearaway två självklara spel om man har en Playstation Vita. Många verkar även gilla Gravity Rush. Så om man inte fått de tre spelen gratis via Playstation Plus så tror jag "adventure pack" kan vara ett bra val. Rent prismässigt så skulle jag nog valt den från butiken istället för vännens pris.
29 November, 2015 #64
Steefmachine
Speluppdaterare

Reg: 13 December, 2013
PSN: Steefmachine

pm
Kollade upp det Steefmachine sa. Riktigt billigt med bra spel!

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_vita/2062...

Enligt mig så är Uncharted: Golden Abyss och Tearaway två självklara spel om man har en Playstation Vita. Många verkar även gilla Gravity Rush. Så om man inte fått de tre spelen gratis via Playstation Plus så tror jag "adventure pack" kan vara ett bra val. Rent prismässigt så skulle jag nog valt den från butiken istället för vännens pris.

köpte precis adventure pack, för min gen1 Vita gick sönder, kändes värt att köpa ny då man fick med 5 spel till och att priset kändes väldigt bra för det man fick.
18 Januari, 2016
Senast uppdaterad 18 Januari, 2016.
Axus
Medlem

Reg: 3 Januari, 2015
PSN: OxRagol

www   pm
VGP.ca har fått tillåtelse att sälja Atelier Escha & Logy Plus Limited Edition. Är den enda fysiska versionen av rollspelet som släpps i väst, och ska enligt NISA endast säljas till de som förhandsbokar. - Förboka här (släpps den 20)

Versionen gick endast att förhandsboka via NISAS amerikanska webbshop, men av någon konstig anledning slutade de att skicka till alla som "bor inom PAL-området" när de öppnade sin Europa-butik som självfallet endast säljer PAL-spel.

BTW, så är jag tre spel ifrån 100 fysiska PS Vita-spel nu.

https://playzine24.files.wordpress.com/2016/01/ps-vita-collection.jpg
PlayZine.net - för allt om Playstation
Sida: 1 2 3 4 5