Forum / Allmänt om PSForum / Viktigt: Buggar & Fel
29 November, 2013 #46
Exoil
Medlem

Reg: 29 November, 2013
Varningar: 1
PSN: Exoil
Klan: [DiPS]

pm
Google Chrome på Mac Mavericks.

Där hamnar alla formateringstaggar högst upp i början av inlägget när jag klickar på dom, oavsett om jag markerar text innan eller ej.
29 November, 2013
Senast uppdaterad 29 November, 2013.
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
Fast det finns ju en dedikerad knapp, bör inte knappen formatera rätt? :)
Det blir ju en länk utav det, men man länkas bara till en blank sida.

Men om du skriver in rätt så fungerar det. Förstår att det kan vara lite krångligt men den verkar fungera som den ska!

Jag ska försöka få ihop en liten forumguide, så man kan läsa om de lite krångligare funktionerna så att det kanske blir enklare!
29 November, 2013
Rodah
Medlem

PSN: Skater_Rob

pm
Jag använde mig av länkknappen, och kommer bara till en blank sida när jag sedan klickar på länken.

Hittade en till, när jag går in på "Visa mer aktivitet" så visar den fel namn under "senast skrivet av", den visar den första som skrev i tråden, inte sista.
29 November, 2013 #49
purplehasse
Medlem

PSN: PurpleHasse

pm
Har inte läst alla sidor men det går inte att ändra avatar...?
Jag laddade upp en som jag tänkte ha, de funkade... men sen när jag vill byta till en annan så får jag fortfarande den första jag la upp.

Har både provat att lägga bilderna i ett arkiv och via den nya funktionen som gör att man kan ladda upp visningsbilder direkt, utan att lägga dom i ett arkiv
29 November, 2013
Chibi
Administratör

PSN: Chibisuke86

www   pm
Har inte läst alla sidor men det går inte att ändra avatar...?
Jag laddade upp en som jag tänkte ha, de funkade... men sen när jag vill byta till en annan så får jag fortfarande den första jag la upp.

Har både provat att lägga bilderna i ett arkiv och via den nya funktionen som gör att man kan ladda upp visningsbilder direkt, utan att lägga dom i ett arkiv
Sidans caching har vart lite seg men borde ha löst sig nu, så testa igen. Kan dock inte se din bild nu :S

Jag använde mig av länkknappen, och kommer bara till en blank sida när jag sedan klickar på länken.

Så här länkar man [ url=adress]Länktext[ /url]

Hittade en till, när jag går in på "Visa mer aktivitet" så visar den fel namn under "senast skrivet av", den visar den första som skrev i tråden, inte sista.
Ska ta en titt på de.
29 November, 2013 #51
Rodah
Medlem

PSN: Skater_Rob

pm
Ska ta en titt på de.

Perfekt!
29 November, 2013
Chibi
Administratör

www   pm
Hmm, citerar dig nu och bara en del av texten blir automatiskt inkluderad i citatet. Förresten så är det viktigaste med formateringarna väl ändå att de är enkla att använda.
Löst

Där hamnar alla formateringstaggar högst upp i början av inlägget när jag klickar på dom, oavsett om jag markerar text innan eller ej.
Om webbläsaren laddar css rätt så ska du ju inte se de så felet ligger i webbläsaren.
29 November, 2013 #53
Chibi
Administratör

www   pm

Ska nu vara löst på ett snyggare sätt så oavsett hur webbläsaren tolkar eller missar css:n så kommer man inte se dessa.
29 November, 2013 #54
Chibi
Administratör

www   pm
Kan inte citera alls nu? Eller spökar min telefon?
Svarar här i stället eftersom de hör hemma här, jag har byggt om lite och din mobil cachar antagligen sidan så på något sätt måste du ladda om hela sidan.
29 November, 2013 #55
freddus
Skribent

Reg: 28 November, 2013
PSN: freddus

pm
Svarar här i stället eftersom de hör hemma här, jag har byggt om lite och din mobil cachar antagligen sidan så på något sätt måste du ladda om hela sidan.

Bytte webbläsare och då fungerar det.
29 November, 2013 #56
Golho
Medlem

PSN: Golho

www   pm
I Google Chrome blir det lite fel med rutorna i profilen: https://drive.google.com/file/d/0B4ffjhYGBV7rOGZrMzFhYjJE...
8 inplastade, 4 ospelade, 32 aldrig klarat
29 November, 2013
Senast uppdaterad 14 September, 2014.
Chibi
Administratör

www   pm
I Google Chrome blir det lite fel med rutorna i profilen: https://drive.google.com/file/d/0B4ffjhYGBV7rOGZrMzFhYjJE...
Gäller alla, profilen hann aldrig Fede med.
Vi får hoppas han fixar de snart.
29 November, 2013 #58
Samuel
Skribent

PSN: aiek

pm

Den sidan kommer nog bli bättre så småningom. Fede (designern) har inte hunnit röra den sidan ännu. :)
29 November, 2013
EnDumEn
Medlem

PSN: EnDumEn

pm
När man citerar någon från en annan tråd får medlemmen ingen notis om detta.

PS3 80gb | 42LM669T | Onkyo TX-SR605 | iPhone 6 64GB | iPad 4 | Apple TV4 |
29 November, 2013 #60
Chibi
Administratör

www   pm
När man citerar någon från en annan tråd får medlemmen ingen notis om detta.
Vill minnas att de inte är byggt så att de skulle spela någon roll men ska kolla på de.