Forum / Playstation 3 / God of War tråden

Kopplade spel Konsol Lansering Betyg
God of War III PS3 Lanserat 0pt0pt0pt0pt0pt
God of War: Ascension PS3 Lanserat 0pt0pt0pt0pt0pt
God of War: Collection PS3 Lanserat 0pt0pt0pt0pt0pt
God of War: Collection PSVita Lanserat 0pt0pt0pt0pt0pt
God Of War: Collection Volume 2 PS3 Lanserat 0pt0pt0pt0pt0pt
God of War PS2 Lanserat 0pt0pt0pt0pt0pt
Sida: 1 2
13 Februari, 2015 #16
Tommish
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: T_R_X5432

www   pm
Hmm menar du när man träffar hephaestus?
i så fall finns det en spak till höger om honom.. sen ska man tillbaka nerför trappen igen och rakt ner där gallergrinden nu är öppnad.

Ja men nu e jag vid Hades fru och dem två armarna ska gå in i som låser händerna men kan ej få bägge in bara en hand och sen stängs dem sakerna o sen e ja låst
3 % Mentalty Ossss Juijitsu lifestyle
13 Februari, 2015
Senast uppdaterad 13 Februari, 2015.
Steefmachine
Speluppdaterare

Reg: 13 December, 2013
PSN: Steefmachine

pm
Ja men nu e jag vid Hades fru och dem två armarna ska gå in i som låser händerna men kan ej få bägge in bara en hand och sen stängs dem sakerna o sen e ja låst

kolla en walkthrough på tuben

22 Mars, 2015 #18
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
Idag fyller God of War tio år! Första spelet släpptes den 22 mars 2015.
22 Mars, 2015 #19
Steefmachine
Speluppdaterare

pm
God of war 3 får en Remastered-release till PS4 nu snart!
22 Mars, 2015 #20
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
God of war 3 får en Remastered-release till PS4 nu snart!
17:e juli!
http://psforum.se/news/2015-03-22/God_of_War_3_Remastered...
22 Mars, 2015 #21
Tommish
Medlem

www   pm
E det någon andledning som det går snabbare att trycka på cirkel i GoW 3 än i GoW 1 ?
22 Mars, 2015 #22
Steefmachine
Speluppdaterare

pm
E det någon andledning som det går snabbare att trycka på cirkel i GoW 3 än i GoW 1 ?
snabbare tumme?
22 Mars, 2015 #23
Tommish
Medlem

www   pm

Ska testa mer. Ska fortsätta sen på GoW 3 när ja e frisk.
14 September, 2016 #24
MGS4
Medlem

PSN: Erangif

pm
Denna tråden kanske inte är så relevant längre, men vad tycker ni om det nya GoW? Helt nytt spelsätt och det verkar inrikta sig mer på en film-känsla liksom många andra spel idag. Jag gillade GoW III starkt men det känns som att detta nya spelet kan skapa en bättre känsla för hur liten man är jämfört med de monster man möter samt få en att bry sig mer om karaktärerna.

Jag är optimistisk i alla fall, tror det kommer bli riktigt coolt!
15 November, 2016 #25
joary639
Skribent

Reg: 3 December, 2013
PSN: joary639

pm
Denna tråden kanske inte är så relevant längre, men vad tycker ni om det nya GoW? Helt nytt spelsätt och det verkar inrikta sig mer på en film-känsla liksom många andra spel idag. Jag gillade GoW III starkt men det känns som att detta nya spelet kan skapa en bättre känsla för hur liten man är jämfört med de monster man möter samt få en att bry sig mer om karaktärerna.

Jag är optimistisk i alla fall, tror det kommer bli riktigt coolt!

Menar du God of War: Ascension?
Har inte spelat det så långt. Men känner lite som du. Undrar oxå lite vart kärleken till spelet tog vägen från utvecklarna. Körde remasters 1an och 2an vilket jag verkligen gillade för att sedan ta upp 3an. Iofs kanske jag var lite trött på det hela när jag plocka upp Ascension.
..trams gnitnogån..
15 November, 2016 #26
MGS4
Medlem

PSN: Erangif

pm
Menar du God of War: Ascension?
Har inte spelat det så långt. Men känner lite som du. Undrar oxå lite vart kärleken till spelet tog vägen från utvecklarna. Körde remasters 1an och 2an vilket jag verkligen gillade för att sedan ta upp 3an. Iofs kanske jag var lite trött på det hela när jag plocka upp Ascension.

Tänkte på det som visades upp i somras på E3 mässan :)
Det förmedlar en mänskligare bild av Kratos och hela omgivningen känns inspirerad av The last of us på något vis! Tycker det är en jätte intressant vändning för serien.

Men Ascension som du säger är inte vad det borde vara... Tråkigt då 1- 3 var så extremt bra. Kanske det utvecklarna vill åtgärda med den nya stilen.
Sida: 1 2