Forum / Allmänt om PSForum / Viktigt: Synpunkter & Frågor
Sida: 1 2 3 4 Sista »
28 November, 2013 #1
Egon
Administratör

Reg: 27 November, 2013
PSN: Kunglig

pm
Har du frågor eller feedback om siten till oss som jobbar med den? Dela då gärna med dig av dina synpunkter här så vi kan förbättra oss. Det kan gälla allt ifrån nya funktioner som efterfrågas eller frågor om varför vi har gjort något på ett specifikt sätt.

Inga synpunkter är för små!

Vill du inte skriva i tråden så funkar det alldeles utmärkt att skicka ett PM till mig, eller maila till feedback@psforum.se

Om du vill rapportera en bugg så gör det i bugg-tråden.
28 November, 2013
Senast uppdaterad 7 December, 2013.
Egon
Administratör

pm
Reserverad för framtida förslag & beslut
29 November, 2013
Senast uppdaterad 1 December, 2013.
Gnaget990
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: BLACKARMY-AIK

pm
Jag upplever att texten under sin avatar är väldigt plottrig och en aningens svårläst.

Vet dock inte om jag är ensam.
Xbox live: micke9900
29 November, 2013
Senast uppdaterad 29 November, 2013.
Zarlor
Medlem

PSN: Mr_Larsson

pm
Klickar jag på en nyhet t.ex. Nyeter på PSForum så kan jag klicka på "Bevaka tråden".

Väljer jag sedan att Gå till nyheten så finns där en "Bevaka nyheten".
Klickar jag i denna, då försvinner krysset i bevaka tråden.

(Det är kanske så att om man bevakar nyheten så bevakas även tråden? Men den är inte ikryssad i alla fall.)

EDIT: Skulle vilja kunna radera mina egna inlägg.
Vet att det kan bli problematiskt när någon som inte uppför sig riktigt raderar allt dem skrivit. Speciellt om man kan radera sina egna trådar. Men det är en trevlig funktion för oss "vanligt folk".
29 November, 2013
purplehasse
Medlem

PSN: PurpleHasse

pm
Jag upplever att texten under sin avatar är väldigt plottrig och en aningens svårläst.

Vet dock inte om jag är ensam.

Nej, den är väldigt liten och svårläst för mig också. Det var lite synd men det är väl så för alla och kommer fixas så småningom :)

Sen vill jag bara säga ÄNTLIGEN kommer nya forumet upp, saknade playstation-3.se

Edit: Det går heller att inte se vilka inlägg man skrivit, bara hur många...?
Kanske bara jag som missade de helt också

Edit igen: Fan de stod ju där klart och tydligt vilka inlägg jag skrivet i... lol
29 November, 2013
Senast uppdaterad 1 December, 2013.
Egon
Administratör

pm

den är väldigt liten och svårläst för mig också.

Har ökat den texten ett par pixlar i storlek nu så den lättare att läsa.

Tyvärr så slinker det igenom ett par sådana saker då vi inte har någon ordentlig testning av siten för folk utöver oss som har arbetat med den :(
29 November, 2013 #7
Zarlor
Medlem

PSN: Mr_Larsson

pm
Nog ingen bugg.
Nya trädar idag. Hur rangordnas dessa? Verkar vara så att den med senast aktivitet hamnar överst. Är det inte bättre att dem kommer i ordningen när dem skapades istället?
29 November, 2013 #8
Brum
Medlem

PSN: Brummeister

pm
Presentationsrutan är väldigt liten. Blir svårt när man har radbrytningar att scrolla på telefonen.
Världsledande i mest uppladdade bilder, hedersmedlem och matade folk med cheeseburgare
29 November, 2013 #9
Chibi
Administratör

PSN: Chibisuke86

www   pm
Något som hade varit lite små kul, Kanske är svårt att få till iofs men. Te.x det lär ju komma ganska mycket nytt folk hit nu så det hade varit lite skoj om vi gamlingar från ps3 fick någon speciel "rank" kanske ett slags märke för vi har varit med länge. en kul ideé bara :)
Detta inlägget hör hemma här.

Angående förslaget så är väl problemet att någon måste sitta och validera detta mot sitt goda minne.
29 November, 2013 #10
FeBBe33
Medlem

PSN: FeBBe33
Klan: [IDJ]

pm
Detta inlägget hör hemma här.

Angående förslaget så är väl problemet att någon måste sitta och validera detta mot sitt goda minne.

Okej, jo det är klart sant men de flesta använder sig av sina gamla ID och om vi är ett gäng så kan vi nog komma ihåg de flesta. Men som sagt detta kanske inte är prio ett just nu.
Born To Be A Geek
29 November, 2013 #11
Chibi
Administratör

www   pm
Okej, jo det är klart sant men de flesta använder sig av sina gamla ID och om vi är ett gäng så kan vi nog komma ihåg de flesta. Men som sagt detta kanske inte är prio ett just nu.
Jo, men både tid och minne måste finnas hos personen lixom. Jag säger inte nej men får se om någon i teamet har möjlighet ens.
29 November, 2013 #12
Chibi
Administratör

www   pm
Presentationsrutan är väldigt liten. Blir svårt när man har radbrytningar att scrolla på telefonen.
Fixat :)
29 November, 2013 #13
Exoil
Medlem

Varningar: 1
PSN: Exoil
Klan: [DiPS]

pm
Dags att införa +/- knappar under inläggen?
29 November, 2013
Samuel
Skribent

PSN: aiek

pm
Dags att införa +/- knappar under inläggen?

Det har diskuterats. Men diskussionen gick åt en annan riktning och andra planer angående en gilla-knapp (facebook) gjordes.

Med min egna personliga åsikt så tycker jag att en "tumme upp"-knapp kan finnas. Men en "tumme ner" ger lite dåliga vibbar. Sedan tycker jag inte att en tumme upp heller är jättenödvändig, man kan alltid kommentera att man gillade inlägget eller skriva ett PM om man så vill.
29 November, 2013 #15
FeBBe33
Medlem

PSN: FeBBe33
Klan: [IDJ]

pm
Det har diskuterats. Men diskussionen gick åt en annan riktning och andra planer angående en gilla-knapp (facebook) gjordes.

Med min egna personliga åsikt så tycker jag att en "tumme upp"-knapp kan finnas. Men en "tumme ner" ger lite dåliga vibbar. Sedan tycker jag inte att en tumme upp heller är jättenödvändig, man kan alltid kommentera att man gillade inlägget eller skriva ett PM om man så vill.

+1
Born To Be A Geek
Sida: 1 2 3 4 Sista »