Forum / Nyheter / Omröstning: Nu när 2014 kommit till sin ända, var det ett bra spelår?
Sida: 1
Omröstning

Nu när 2014 kommit till sin ända, var det ett bra spelår?

Bättre än någonsin: 0% Ja: 15% Ja, har inte hunnit spela alla spel ännu: 15% Året var helt okej, varken bra eller dåligt: 19% Nej, men framtiden ser ljus ut: 42% Nej, 2013 var bättre: 8% Nej: 0% Har aldrig varit sämre: 0%
29 December, 2014 #1
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
I skrivande stund är det bara tre dagar kvar av året. Betyder att det inte kommer släppas så många fler spel, så vi ställer oss redan denna fråga. Var 2014 ett bra spelår?

Gå till nyheten
29 December, 2014
Senast uppdaterad 29 December, 2014.
norway
Medlem

Reg: 31 Mars, 2014
PSN: jokingnutria

www   pm
OKEJ men inte topp spela år
Kiss army kiss Alive Paul Stanley Gene Simmons Peter Criss Ace Frehley
29 December, 2014 #3
freddus
Skribent

Reg: 28 November, 2013
PSN: freddus

pm
Får lov att fundera ett tag. Vill säga nej men samtidigt kom det ganska bra spel i november som ordnade upp det en aning. Kanske till OK.
30 December, 2014 #4
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
Jag är nöjd med året. Säger inte att det var ett riktigt bra år men helt okej. Men har inte spelat så mycket i år heller så det kan vara anledning. Känner att några få spel räckt för mig. Bland annat andra säsongen av The Walking Dead, första säsongen av The Wolf Among Us och FIFA 15. De är spelen jag rört mest i år, sedan har vi ju många andra bra spel som jag inte hunnit med ännu. Det jag tänker på mest är Watch Dogs.
Sida: 1