Forum / Övriga plattformar / Omröstning: Har du tänkt köpa nya COD: AW?
Sida: 1
Omröstning

COD-serien anklagas ofta för mjölkning, har du tänkt köpa nya Call of Duty: Advanced Warfare?

Ja, spelen blir bättre: 6% Ja, även fast det mjölkas: 6% Nej, men kanske köper ett spel senare i serien: 3% Nej, har tröttnat på spelserien: 41% Har aldrig brytt mig om COD: 22% Jag funderar vidare, kanske, kanske inte: 9% COD?: 9% Mjölkning?: 3%
3 November, 2014 #1
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
På grund av begräsningar i PSForums titlar så går det inte få med hela frågan, den lyder: Call of Duty-serien anklagas ofta för mjölkning, har du tänkt köpa nya Call of Duty: Advanced Warfare?

Idag, den tredje november så släpps nya Call of Cuty. Det är det första spelet (av förmodligen många) som utvecklas i en treårsperiod. Eftersom de börjat med ett nytt system med tre utvecklare där de släpper ett varsitt Call of Duty var tredje år. Det kanske ändrar på hur Call of Duty-serien ses på för många, eftersom det ofta anklagas för mjölkning. För att förklara det på ett annat sätt, ett spel som anklagas för att släppas för ofta. I många fall blir det kvantité framför kvalité.

Men vad tycker du om Call of Duty. Mjölkas det, och kommer du köpa det?
3 November, 2014 #2
Libra-75
Medlem

Reg: 29 November, 2013
PSN: Libra-75

pm
COD har aldrig varit min kopp té. Har sett folk spelat det i streams (twitch) och det ser ut som COD brukar tycker jag, men aningen bättre grafik än dom tidigare kanske. Är för "twitchigt" för min smak och ser ut att sakna känsla (fysik/hur man rör sig och skjuter m.m.) precis som tidigare COD spel.
3 November, 2014 #3
SilentSolid
Medlem

PSN: silents0lid098

www   pm
Kommer inte köpa spelet. Men serien verkar gå åt rätt håll nu. Vilket såklart är bra.
Spelar Just Nu : Dying Light (PC) - Dark Souls 3 (PC)
3 November, 2014 #4
norway
Medlem

Reg: 31 Mars, 2014
PSN: jokingnutria

www   pm
Cod? mitt svar
Kiss army kiss Alive Paul Stanley Gene Simmons Peter Criss Ace Frehley
3 November, 2014 #5
Gnaget990
Medlem

PSN: BLACKARMY-AIK

pm
Nej, har tröttnat på call of duty.
Sista som gick att spela var 2:an.
Xbox live: micke9900
3 November, 2014 #6
He-Man089
Medlem

Reg: 2 December, 2013
PSN: He-Man089

pm
Har aldrig riktigt brytt mig om serien. Har spelat 2 delar vad jag kommer ihåg, och d var när man fick sug att panga lite (singel-player) och inte hade andra spel att spela.
"Laugh and grow fat"
3 November, 2014 #7
norway
Medlem

Reg: 31 Mars, 2014
PSN: jokingnutria

www   pm
glömde jag köpte mig Call of Duty: Black Ops II Limited Edition Care Package Bundle Includes Your Very Own Drone då, spelet inte det då Allt är orört 2200.kr då. samlar på det då :-)
http://www.gadgetreview.com/wp-content/uploads/2012/09/COD-Black-Ops-2-Care-Bundle-4.jpg
Kiss army kiss Alive Paul Stanley Gene Simmons Peter Criss Ace Frehley
4 November, 2014 #8
Samuel
Skribent

PSN: aiek

pm
Jag funderar på om jag ska skaffa det eller inte. Kanske, kanske inte är mitt svar. Skulle behöva ett spel man bara kan starta och köra utan att behöva ha tid flera timmar framåt för att komma någonstans. Men det blir nog när spelet blir lite billigare.
4 November, 2014 #9
Chibi
Administratör

PSN: Chibisuke86

www   pm
"COD?" är mitt svar, låter roligare än "Har aldrig brytt mig om COD" :P
Jag gillar inte FPS och har aldrig gjort...
Sida: 1