Forum / Nyheter / Playstation mot prostatacancer
Sida: 1
Omröstning

Kommer du odla en mustasch under november månad?

Ja, absolut: 33% Nej, vill inte: 44% Nej, jag har ingen skäggväxt: 22% Nej, men jag kommer donera pengar till forskningen: 0% Skänker en slant till bröstcancerforskningen istället: 0%
20 Oktober, 2014
Senast uppdaterad 19 Oktober, 2014.
Samuel
Skribent

Reg: 27 November, 2013
PSN: aiek

pm
Vintern. En årstid som närmar sig lika snabbt som månaden november och kampen mot prostatacancer kallad "movember". Där man odlar en mustasch. Sony (Playstation) har via sin blogg berättat att de hjälper till mot cancersorten som drabbar ungefär 10 000 svenskar, årligen.

Gå till nyheten
20 Oktober, 2014 #2
norway
Medlem

Reg: 31 Mars, 2014
PSN: jokingnutria

www   pm
Nix inte skägg då
Kiss army kiss Alive Paul Stanley Gene Simmons Peter Criss Ace Frehley
20 Oktober, 2014 #3
Steefmachine
Speluppdaterare

Reg: 13 December, 2013
PSN: Steefmachine

pm
Har fortfarande moppemusche, så det är inte så mycket att odla ;P
Men jag köper gärna en mustasch-sticker till kontrollen, det var ganska fancy faktiskt!
20 Oktober, 2014 #4
Steefmachine
Speluppdaterare

Reg: 13 December, 2013
PSN: Steefmachine

pm
tips på alternativ:

"Ja, kommer även skänka pengar till forskningen"
20 Oktober, 2014
Senast uppdaterad 20 Oktober, 2014.
Samuel
Skribent

pm
tips på alternativ:

"Ja, kommer även skänka pengar till forskningen"
Man får helt enkelt skicka in en kommentar om det är så. :)

Jag skulle gärna ha deltagit. Men har nästintill ingen växt på ansiktet. Men jag gillar själva utmaninge, ungefär som ALS ice bucket challenge.
20 Oktober, 2014 #6
norway
Medlem

Reg: 31 Mars, 2014
PSN: jokingnutria

www   pm
Man får helt enkelt skicka in en kommentar om det är så. :)

Jag skulle gärna ha deltagit. Men har nästintill ingen växt på ansiktet. Men jag gillar själva utmaninge, ungefär som ALS ice bucket challenge.
då släpp sedan rakning då
Kiss army kiss Alive Paul Stanley Gene Simmons Peter Criss Ace Frehley
20 Oktober, 2014
Senast uppdaterad 20 Oktober, 2014.
Samuel
Skribent

pm
Får utveckla detta lite mer nu när det inte är morgon. Minns själv den så kallade "ölutmaningen" där folk nominerade andra att dricka en öl, annars så skulle utmanaren få någon öl. Ett ganska tråkigt fenomen. Sedan kom ALS Ice Bucket Challenge och var negativt inställd till den i början då jag fick flashbacks från just ölutmaningen. Fast därefter insåg jag att det faktiskt var till ett gott syfte och att just hälla vatten över sig faktiskt kunde representera ALS än om lite. Folk lärde sig om ALS, så då är även movember något jag uppskattar då folk har chansen att lära sig lite mer om prostatan.

Så hela evenemanget är något positivt. Att Sony deltar är även det något positivt.
Sida: 1